Luchtbed plakken
Marjolein
2004-09-19 12:27:54 UTC
Hoi,

Ik heb zo'n donkerblauw luchtbed met een velours bovenkant.
Helaas heeft een poes hier zijn/haar klauwtjes ingezet en zit er
op 2 plaatsen een miniem gaatje, waardoor het bed toch wel snel
leegloopt.
Bestaat er een manier om zo'n luchtbed te plakken? Lijkt me
lastig met die stof op de bovenkant, maar misschien kun je iets
in het gaatje stoppen?

Alvast dank,
Marjolein V.
Michel
Marjolein V.
Peter
2004-09-19 18:39:03 UTC
Post by Michel
Post by Marjolein
[...]
Heb ook zo'n ding, maar denk dat dat reparatiesetje alleen op de plastic
kant werkt. Die velourskant is te stoffig om goede afdichting tussen
plakkertje en bed te krijgen, waarmee bed dus lek blijft.

Peter
Alias Mercurius®
Meestal als een luchtbed koopt zit er een plakset bij
Eddie
2004-09-19 21:58:10 UTC
Post by Marjolein
lastig met die stof op de bovenkant, maar misschien kun je
iets
Post by Marjolein
in het gaatje stoppen?
Alvast dank,
Marjolein V.
Zie dat je iemand krijgt die een zogenaamde Dremel heeft.
Die zal vast ook wel een klein schuursteentje daarbij hebben
zitten waarmee je die velourskant voozichtig kunt
wegschuren.
Blaas wel eerst even dat luchtbed op en teken met een pen
de afmeting van het plakkertje op de lekke plek alvorends je
begin te schuren. Verder gewoon behandelen alsof je een
fietsband plakt.

sucses Fred