Luchtbed plakken
Marjolein
2004-09-19 12:27:54 UTC
Hoi,

Ik heb zo'n donkerblauw luchtbed met een velours bovenkant.
Helaas heeft een poes hier zijn/haar klauwtjes ingezet en zit er
op 2 plaatsen een miniem gaatje, waardoor het bed toch wel snel
leegloopt.
Bestaat er een manier om zo'n luchtbed te plakken? Lijkt me
lastig met die stof op de bovenkant, maar misschien kun je iets
in het gaatje stoppen?

Alvast dank,
Marjolein V.
Michel
Marjolein V.
Peter
2004-09-19 18:39:03 UTC
Post by Michel
Post by Marjolein
[...]
Heb ook zo'n ding, maar denk dat dat reparatiesetje alleen op de plastic
kant werkt. Die velourskant is te stoffig om goede afdichting tussen
plakkertje en bed te krijgen, waarmee bed dus lek blijft.

Peter
Alias Mercurius®
Meestal als een luchtbed koopt zit er een plakset bij
Eddie
2004-09-19 21:58:10 UTC
Post by Marjolein
lastig met die stof op de bovenkant, maar misschien kun je
iets
Post by Marjolein
in het gaatje stoppen?
Alvast dank,
Marjolein V.
Zie dat je iemand krijgt die een zogenaamde Dremel heeft.
Die zal vast ook wel een klein schuursteentje daarbij hebben
zitten waarmee je die velourskant voozichtig kunt
wegschuren.
Blaas wel eerst even dat luchtbed op en teken met een pen
de afmeting van het plakkertje op de lekke plek alvorends je
begin te schuren. Verder gewoon behandelen alsof je een
fietsband plakt.

sucses Fred

Database (slave) 0.002198 s
44.2891 kB
Benchmark Min Max Average Total
SELECT `lang` FROM `newsgroup` WHERE `newsgroup_url` = 'nl.reizen' (4)
0.000102 s
0.000146 s
0.000115 s
0.000461 s
2.2344 kB
2.3672 kB
2.2676 kB
9.0703 kB
SELECT `code`, `name` FROM `lang` WHERE `code` = 'nl' (3)
0.000093 s
0.000115 s
0.000101 s
0.000304 s
2.4141 kB
2.4141 kB
2.4141 kB
7.2422 kB
SELECT * FROM `lang` WHERE `code` = 'nl' (1)
0.000114 s
0.000114 s
0.000114 s
0.000114 s
12.5234 kB
12.5234 kB
12.5234 kB
12.5234 kB
SELECT * FROM `thread` WHERE `hash` = '1qta8fmY' (1)
0.000282 s
0.000282 s
0.000282 s
0.000282 s
4.2500 kB
4.2500 kB
4.2500 kB
4.2500 kB
SELECT * FROM `newsgroup` WHERE `newsgroup_id` = '93563' (1)
0.000101 s
0.000101 s
0.000101 s
0.000101 s
5.8203 kB
5.8203 kB
5.8203 kB
5.8203 kB
SELECT * FROM `temp_simthread` WHERE `hash` = '1qta8fmY' (1)
0.000595 s
0.000595 s
0.000595 s
0.000595 s
2.6953 kB
2.6953 kB
2.6953 kB
2.6953 kB
SELECT text_res, img_res, manual FROM porndetect WHERE hash = '1qta8fmY' AND page = 1 (1)
0.000341 s
0.000341 s
0.000341 s
0.000341 s
2.6875 kB
2.6875 kB
2.6875 kB
2.6875 kB
Kohana 0.005779 s
48.7734 kB
Benchmark Min Max Average Total
find_file (73)
0.000004 s
0.000225 s
0.000079 s
0.005779 s
0.5234 kB
2.1563 kB
0.6681 kB
48.7734 kB
Requests 0.036455 s
469.3516 kB
Benchmark Min Max Average Total
"1qta8fmY/luchtbed-plakken" (1)
0.037664 s
0.037664 s
0.037664 s
0.037664 s
497.3750 kB
497.3750 kB
497.3750 kB
497.3750 kB
Thread controller 0.000622 s
27.6953 kB
Benchmark Min Max Average Total
Init (1)
0.000622 s
0.000622 s
0.000622 s
0.000622 s
27.6953 kB
27.6953 kB
27.6953 kB
27.6953 kB
Thread parsing 0.025632 s
88.6094 kB
Benchmark Min Max Average Total
Other (2)
0.001434 s
0.003007 s
0.002221 s
0.004441 s
10.7422 kB
15.3281 kB
13.0352 kB
26.0703 kB
PHP Post Parsing (1)
0.001952 s
0.001952 s
0.001952 s
0.001952 s
48.9609 kB
48.9609 kB
48.9609 kB
48.9609 kB
C++ Post Parsing (1)
0.019067 s
0.019067 s
0.019067 s
0.019067 s
7.0859 kB
7.0859 kB
7.0859 kB
7.0859 kB
Three (1)
0.000172 s
0.000172 s
0.000172 s
0.000172 s
6.4922 kB
6.4922 kB
6.4922 kB
6.4922 kB
Load & uncompress 0.001399 s
8.4688 kB
Benchmark Min Max Average Total
load_thread (1)
0.001399 s
0.001399 s
0.001399 s
0.001399 s
8.4688 kB
8.4688 kB
8.4688 kB
8.4688 kB
Application Execution (507) 0.020666 s 33.418700 s 0.197845 s 0.047615 s
749.6172 kB 4,534.3750 kB 1,358.4192 kB 1,119.3203 kB