Wie gaat er naar Armenië?
J. Haaksema
2003-10-25 19:40:35 UTC
Tijdens mijn reis naar Armenië zijn de muntjes op vreemde wijze verdwenen
die ik van elk land meeneem, die ik bezoek. Alleen de blikken munt van 10
dram is mee teruggekomen, maar de mooie munten van 20, 50, 100 en 200 dram
heb ik niet meer. Wie gaat er naar Armenië en kan voor mij zo'n set muntjes
meenemen?
J. Haaksema, Rotterdam
Wilco
2003-10-25 21:49:39 UTC
Post by J. Haaksema
[...]
Ik heb deze vraag al een paar keer langs zien komen. Misschien moet je
concluderen dat het hier niet lukt? Probeer het eens in een meer
specifieke nieuwsgroup voor Armenie, de regio of voor munten?

grtnx
Wilco
MRe
2003-10-25 21:41:44 UTC
Post by Wilco
Post by J. Haaksema
[...]
Of bij de reisbureaus die reizen naar Armenië organiseren. Koning Aap heeft
ook een on-line forum.

MRe
J. Haaksema
2003-10-26 20:40:38 UTC
Hè, wat ongeduldig nou. Ik heb de vraag gepost vlak voordat de nieuwsgroepen
onbereikbaar werden. Dat ging al fout, zodat de vraag direkt vier keer
verscheen. Ik heb dus ook geen reaktie gezien. Nu de ng's weer 'in de lucht'
zijn heb ik de vraag opnieuw gepost. Lijkt me niet zo gek gedacht. Evenwel
bedankt voor de suggestie. Zullen we samen een nieuwsgroep 'munten'
oprichten?
J. Haaksema
Wilco
Wilco
2003-10-27 13:50:34 UTC
Post by J. Haaksema
[...]
Ik weet niets van die onbereikbare nieuwsgroepen, maar ik zie vier
berichten staan, 6 okt (2 maal), 25 en 26 okt. Ik heb ook geen reactie
gezien dus vandaar de tip.....
Post by J. Haaksema
zijn heb ik de vraag opnieuw gepost. Lijkt me niet zo gek gedacht. Evenwel
bedankt voor de suggestie. Zullen we samen een nieuwsgroep 'munten'
oprichten?
Lijkt me stug dat er nog geen groep over munten bestaat.

grtnx
Wilco